Thursday, June 15, 2006

Svårfattat beslut

Det är Angela Merkels fel. Eller Sepp Blatters.

Hursomhelst ville de som gjorde upp om spelschemat sabba den engelska ekonomin.

T&T-matchen börjar kl. 17 engelsk tid. Hur gör jag? Antingen slutar jag jobba halv fem och ge mig iväg till närmaste pub, som är utan tvivel så fullsatt som det kan vara utan att bryta mot säkerhetslagarna. Eller slutar jag halv fyra och åker hem?

Men har ni engelska affärskontakter som ni måste prata med idag, var noga om att inte ringa på eftermiddagen.

Andra bloggar om: ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kass att du inte kan sluta halv fyra och komma hem till oss och kolla. Det blir blåbärspaj till fotbollen. Och nej, jag försöker inte flörta, men visst har du klurat ut vem jag är vid det här laget? :)

9:43 am  
Blogger Andy said...

Blåbärspaj till fotbollen?!?!?! Bara i Sverige... som du nog vet så är det bara ÖL som gäller här.

Och nej, jag har ingen aning vem du är, tyvärr. Hälsa Jesper. ;o)

10:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Vi har ändrat oss. Rabarberpaj och shandies blir det. And, what on earth could have given me away?!

1:12 pm  
Blogger Andy said...

Shandies?!? Ni menar väl folköl, eller?

9:07 pm  
Blogger Andy said...

This comment has been removed by a blog administrator.

4:31 pm  

Post a Comment

<< Home