Thursday, June 08, 2006

Om denna blogg

Ett stort tack till Aftonbladet för att de har länkat till min blogg. Det krävdes bara 437 mindre hotande mejl innan de gav sig för att få tyst på mig.

Tänkte bara förklara lite om vad jag tänker skriva om.

Om du söker den senaste nyheterna om vad som händer med den engelska truppen, detaljerade genomgånger av alla spelarfruarnas favoritband eller information om Jermaine Jenas skostorlek (jag gissar 43), surfa vidare. (Det är lika bra att återvända till aftonbladet.se.)

Denna blogg handlar helt enkelt om hur det känns att vara en engelsk fotbollsfan inför och under VM, jämförelser mellan England och Sverige, och hur det engelska folket reagerar efter seger och förlust.

Hoppas ni gillar den. Lämna gärna en kommentar.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det här ser jag fram emot. För en svensk som är besatt av engelsk fotboll är det härligt att få läsa en engelsmans perspektiv. Må Sverige och England gå vidare från Grupp B!

9:34 am  
Blogger Andy said...

Tack för de snälla orden, gentlemen. Ja du Thomas, må både Sverige och England gå vidare - då får jag heja på Sverige igen när vi inte befinner oss i samma grupp...

12:55 am  

Post a Comment

<< Home