Tuesday, June 20, 2006

Lordiland update

Har skrivit tidigare om mitt Fantasy Football-lag, Lordiland. Inför andra gruppmatchen bestämde jag mig för att peta Fredrik Ljungberg mot Bastian Schweinsteiger.

Ni vet nog vad som hände. Freddie gjorde mål, Schweini kom inte ens nära. En annan förändring blev att byta in Pauleta till förmån för Adriano.

Alltså börjar mina spelare göra mål bara när jag petar dem, och deras ersättare, tidigare målfarliga, blir helt plötsligt förlamad framför mål (bildligt sett, alltså).

Som den plikttrogne engelsmannen jag är har jag alltså tvingats göra ett par byten till. Hej då, Torsten Frings, välkommen åter Freddie. Adjö Pauleta - nu har Henke Larsson den nummer-10-tröjan på sig.

England väntar, att var man gör sin plikt.

Andra bloggar om: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home