Monday, June 26, 2006

Bloggsemester

Efter 1-0-segern mot Ecuador (nej, England var inte strålande, men vi behövde inte vara det heller) tar denna blogg lite time-out.

Istället för att vara i England och se på ett överskattat landslag krypa sig framåt med en rad oövertygande matcher har jag bestämt mig för att åka till ett land vars lag har imponerat, för att se hur folket reagerar där, och jämföra det med England.

Översättning: jag ska på semester till Spanien i två veckor.

Jag ska ju försöka uppdatera bloggen så mycket jag kan, men tyvärr har min tält inte trådlöst bredband, så det beror på om jag kan hitta en bra Internet-café i Bilbao, Haro, Logroño och San Sebastian.

En sista kommentar om England: Tyskland lyckades ta sig till finalen för fyra år sedan utan att spela bra och utan att mota tuff konkurrens. Jag ska bli överlycklig om vi gör samma sak i år, men det blir nog förlust nu på lördag mot ett reservbetonat Portugal.

En varning: jag är nog inte så duktig att ha två främmande språk i huvudet samtidigt, så min svengelska blir nog svespangelska. Lycka till.

Andra bloggar om: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home